Ett till Tisdagsinlägg

Ja det var verkligen inte igår man gjorde två inlägg på en dag haha.
Idag har jag då hunnit med att städa barnens rum med Lucas som damsög och torkade golven =)
Sen har jag tagit tv-rum, sovrum och nästan hela hallen. Har skohyllan och hatthyllan kvar.
Imorrn blir det till att tvätta mer och vika in torr tvätt.

Måste även ta ledigt åt barnen imorrn eftersom jag ska jobba på torsdag och det känns så fisigt att lämna dem lite mindre än tre timmar så då får de vara hemma.
Får väl ta å hittta på nå pyssel eller nåt.
Skulle se hur syster mår imorrn så kanske vi ska ses i nån lekpark om vädret tillåter =)

Men men nu ska jag hoppa i bingen.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0