Onsdag 11/11

Jaha nu var det onsdag.
Dagarna rullar väl på som vanligt här hemma och på dagis.
Jobbar emellanåt gör jag med. sååååå skönt att få jobba =)
Vet väl inte riktigt vad man ska skriva.
När barnen är på dagis så umgås jag med syster å vi brukar gå till systers granne å ta en kopp java eller två på förmiddagarna.
Det går jättebra för barnen på dagis å de trivs så himmelskt bra där. Tycker det är jättekul att deras kusiner är på samma dagis med. Varje morgon då vi går till dagis så undrar Lucas alltid om Emil är där och det är han ju om han inte är sjuk eller så  =D

Ja idag så har de varit på dagis å sen var jag å hämtade dem och sen bar det av hemöver för att starta maskinen och tvätta Lucas ytterkläder. Sen hängde vi dem och lagade mat. Blev nån köttfärslåda idag.. Gick hem hos alla =D
Hmm ikväll då det var kvällsfika dags och barnen skulle få sin youghurt så sitter Izabelle bara å slabbar över hela sin plats på bordet!!! Var bara tvungen att dokumentera det så jag ska lägga upp nån bild.
Så det blev dusch innan natten och Lucas ville duscha han med så självklart fick han det =)

Men men nu ska det bli lite bilder.


Muffins vi bakat nån dag haha (minns inte vilken)


Lillan mitt i fikat =)


Helnöjd att få hjortronyoughurt =)


Prinsen sitter och äter så fint =)


Hemma hos farmor och farfar på farfars träningscykel =)


Lillans lilla slabbpöl efter fikat =) Blev duschen kan jag lova hahahaha

Men men nu ska jag gå å se på lite tv å sen blir det natten.

Hej Då!!


Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Elli Caramelli

Hahaha mumsigt med youghurt ;)

2009-11-11 @ 22:11:42
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Pinglan

Ååå så roligt att få se bilder. Härliga bilder Ler Vad dom har vuxit Trollen =)Kramisar

2009-11-12 @ 10:43:29
Postat av: Tuija

Kan bara hålla med om att det är härliga bilder och om hur dom växt något otroligt! Jätte fina är dom och sååå lika! Kram!

2009-11-12 @ 19:22:09
Postat av: SuzieQ

Tack alla =) Ja de är otroligt lika varandra =) och ja de växer nästan som ogräs tihi.

2009-11-12 @ 22:03:35
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jaa, tror han vill till dagis för han ville kolla på "gruppkortet" en massa och jag skulle försöka komma ihåg alla namn.

Blev du nöjd när du fick se korten?

Gruppfotot vart helt ok men inte porträttet, Bon var så arg att han kastade den där grinden de skulle hålla sig i.

Tror att han trodde att vi skulle gå hem som vi brukar göra när jag kommer och hämtar han.

Vi tog kort på ÖF i skönsberg förra året då tog de kort så fort vi kom så då hann ingen av barnen bli sur därimot gruppbilden blev mest komisk, de flesta barnen gråter och vill ha mat...

Så kul!

Ha de fint!

2009-11-14 @ 20:35:51
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: jessi

hej:D vad fin blogg du har:D checka in min blogg och släng dit en komentar, skulle bli sjukt glad:D

2009-11-16 @ 16:15:25
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0