Lördag

Jaha då har denna lördag gått med. Rullat på i frisk takt tycker jag..
Jobbade ju till 10 imorse istället eftersom det inträffade en miss haha.
Sen så var det hem å fixa till sig å åka på Birsta å köpa kostymer och det blev en Turtles och en Älva. Får se om jag kan få nå kort från syster så kan jag lägga ut.. Hittade inte min kamera när vi skulle gå =(
Efter det så bar det iväg in till stan för att jag och Lucas skulle gå på bio å Izabelle fick vara hos farmor och farfar eftersom pappa A hade en liten annan plan=)
Efter det bar det av hemåt igen och fixa doona på lite å sen var det bara att ta på barnen kostymerna och styra kosan mot syster med familj.
Ruskigt skoj hade barnen men Lucas tyckte det var lite trist att han vart frånsprungen på spökjakten men det gjorde inget sa han =) för Ellie och mamma var ju bakom =) Gofisen!!!

Sen när det hade spökats klart å busats klart på Söndagsvägen så bar det av hemåt å de slocknade som två rara små ljus vid 21-tiden så man kanse får lite sovmorgon imorrn efter att pappa A åkt och fiskat.
Får se vad som händer.

Men nu ska jag ta å göra nåt eller bara slösurfa vidare.

Hej Då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0