Söndag och påsk

Yes, nu har snart påkhelgen passerat.
I fredags åt vi middag här med svägerskan och svågern och på kvällen tog jag och Bina en sväng till stan å tog en kaffe haha,inte alla som dricker kaffe kl 1,30 på natten!

I går var vi ju som sagt bjudna till syster med familj på middag. Fick barnvakt med så för en gångs skull var vi barnlediga över natten.
Syster bjöd på en HELT UNDERBAR kyckling!!!Hennes svärmors recept på påskkyckling. Sen så gjorde vi en efterrätt på grädde och mörk choklad!
Blev några glas vin å massa surr.
Nova hade nog löst klängbiljett på mig en sväng å var så himla kramig så. Goshönan där!
Emil han provade spela lite av vårt Wii Sports Resort, tror han gillade svärdspelet haha!

Sen så kikade Bina förbi och Rebecka med sin hund Bamse.
Jag och A tog å åkte med Bina in till stan en sväng å kikade på folket som var ute haha.
Sen var vi hemma vid 2-tiden och då gick jag och borstade bissingarna å sen stupade jag i säng. Tröttare än tröttast. Vaknade imorse vid 10 och låg kvar å drog mig å det var såååå underbart!
Sen ringde jag Lucas och frågade om han ville komma hem men han skulle komma kl 14 haha så jag väntade och vid 13 så kom de ner.
Sen åkte vi in till svärföräldrarna för att käka middag hos dem idag och hämta hem lilla Belle bus.
De bjöd på rostbiff i ugnen med gräddsås och broccoli och potatis till de som åt det.
Så gott var det med. Skönt att man inte behövt laga mat på typ 2 dagar hihi.

Nu är jag på G mot snarklådan för att jag ska upp och jobba imorrn, 8-20,30.
Men det ska nog gå bra det med. Brukar alltid göra det. Så snälla arbetskamrater på B-bo så!

Men men får se om jag orkar blogga något imorrn då jag kommer från jobbet.

Natti Natti!!


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jaa tack för en super kväll ;)

det måste göras om men då blir det grillat :D

2010-04-05 @ 10:54:29
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Biniz

Kaffe mitt i natten gör vi om snart!! hahahahah kram å pöss å en massa LOVE!!! :)

2010-04-07 @ 01:16:52
URL: http://binaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0