Ja fortfarande utan dator

Yes, jag har fortfarande ingen egen dator eftersom min inte verkar vilja funka!!
Men nu ska jag passa på å plita ner lite rader.

Förra veckan var väl inte så kul då Lucas fick magsjuka på måndagkväll men det var en kräkning och lite pruttig i magen. men på tisdag var det full rulle på honom men vi stannade hemma hela veckan för att inte smitta ner någon på dagis å så.

I helgen var vi på ett 2-årskalas å grattade och lekte gjorde barnen.

Annars var det väl inte så mkt som hände den veckan.


Denna vecka var vi på dagis på tisdag och i går så var vi hemma för de hade personalbrist på dagis.
Så igår kom syster med barn förbi å det var full rulle heeeeela tiden de var här =) Så otroligt roligt att de leker så bra.
Så efter de gick så däckade Izabelle i ca 15 minuter.
Sen var det full rulle på dem igen men när det började sig läggning så var Izabelle inte alls på nåt humör. Så jag kände på henne å hon var varm så det blev inget dagis idag heller för hon var fortfarande varm i morse.
Men vi myser på här hemma istället!

Till veckan på måndag och tisdag så ska de få gå mellan 06,30-16 eftersom jag jobbar å A med.

Annars har det inte alls hänt så mkt förrutom att:
VÄRLDENS GOASTE Å FINASTE Å UNDERBARASTE LUCAS HAR FYLLT 4 ÅR!!!!
GRATTIS VÅRAN PRINS!!!

På detta kort är han ca 6 timmar!



Detta kort är från i år =)
Åren går så otroligt fort men kärleken till våra barn bara växer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så på söndag har vi kalas för honom!! Mellan kl 13-15 ska vi ha det.
Så imorrn blir det till att åka å inhandla det som behövs till kalaset :D

Men nu ska jag ta å gå å se vad mina småbusar gör..

Hej Då!!


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Åhh lill fisen! :D

2010-02-18 @ 10:37:21
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0