Lääääängesen.

Japp nu var det ett bra tag sen jag bloggade igen men så är det när man har en dator som sagt upp sig!!
Sitter å lånar sambons dator till och från om dagarna så det är lite svårt att krafsa ner ett blogginlägg men nu spelar han NHL så då passar jag på haha.

Har väl inte hänt så mkt alls utan det har rullat på som det brukar göra.

Barnen var på dagis idag för första gången sen vi blev insnöade haha.
De var såå trötta när vi kom hem så vi satte igång och måla å leka så de skulle hålla sig vakna å det gjorde de.
Klockan var väl 19,05 då Izabelle lade sig och Lucas lade sig vid 19,25 å då var han för trött å ville inte lägga sig men somnade på två röda.

Imorrn blir det dagis igen och jag ska till syster för lite coachning haha. Har blivit så deppad av en sak som är mellan mig och de närmaste så nu ska syster fixa till det haha. Det ni. Snacka om en underbar syster man har då!!

Men nu ska jag återgå till att göra de sista kvällssysslorna å sen krascha i bingen!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0