6/1-10

Jepp det är det idag.
Har hänt idag då?
Hmm, inget alls typ på förmiddagen. På eftermiddagen så tog vi å packade in oss i bilen och åkte till svärisarna för att kocka lite mat tillsammans. Det var såå trevligt å god mat!!! Tack syster för att du lärde mig det =)
Fler recept på GI-noll mat mottages gärna!

Igår då A hade slutat så åkte vi på Media Markt och fyndade en fin våg för inte alls många kronor.
Så nu har jag vägt in mig och det var inte kul att se men nu har jag nåt att kämpa bort!!
Kommer inte berätta min startvikt jag heller förrutom för 2 människor och det är min sambo och min kära syster!!

Men men nu ska jag ta å hoppa i duschen snart och sen lägga mig. Ska vänta på syster å surra med henne lite först å så.

Hej Då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0