Onsdag

Vilket ruskväder!!!!
Skulle ha klämnat barnen på dagis idag men det hoppade vi över. Inte kul att gå i detta väder inte. Å värre ska det tydligen bli så vi håller oss inne idag och pysslar på.

Igår så jobbade man å det var så kul å få jobba igen. Var ett par dagar sen nu.
Trött var jag när jag kom hem så det blev inte länge man var uppe.

Vad som händer idag det vet jag inte riktigt förrutom att man ska sysselsätta barnen med att leka å grejja på. Fast de komemr på saker att göra själva med. Just nu står de å bygger pussel.

Ska väl ta å fundera ut nån mat med så får man väl se vad det blir.

Men nu ska jag dra vidare, inte så givande inlägg idag men ett lite babbel blev det haha..

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0