Fredag igen!

Jaha då är det fredag igen å jag har väl inget mkt å blogga om egentligen.

Ingen som lämnar kommentarer eller läser verkar det som så varför blogga??
Nån som ens vill läsa min blogg längre??

Jag har i alla fall hållit uppe med rökningen i 2 veckor idag å snuset är jag på väg å trappa bort med.
Annars så rullar dagarna på som de bör =)
Fick mitt sommarschema igår å snacka om underbara pass och ändå en hel del ledigt så mina barn kommer få lite semester med oss i sommar v. 28-30 är de lediga.

Å förresten varför månste det alltid finns såna som förstår å beter sig som idioter!!
Just för tillfället så är det en person som definitivt inte är mkt värd i mina ögon!!
Trodde väl aldrig att du skulle vara sån skit om du är men tydligen så är du det. Så jag hoppas att du fattar att fortsätter du så här som du gör så behöver du inte alls engagera dig i att ha med oss att göra i alla fall. Behöver inte sån skit i mitt liv!!!

Åhh skönt att få det ur sig =)
Men men ska väl ta å tanka på kaffekoppen å se vad mina vänner ska hitta på idag.

Hej Då på er!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag läste nyss =)

Hade tappat bort din adress så det var bra att du lade ut på FB så jag hittade hit igen.

Jag fick också schemat igår.. bästa sommarschemat hitintills.. inga dygn eller nätter de första 6 veckorna men det är ok ändå. Glad att vi hade långa pass o inte korta som jobbas varje dag.

Om inte annat så ses vi den 16 på vikariemötet!

Ha det...!!!

2010-06-04 @ 09:40:49
URL: http://www.123minsida.se/Nila
Postat av: Angelica

Fasiken va duktig du är med rökningen! Kanske skulle följa ditt exempel :-)



Och ja jag läser men skriver inte så ofta S

2010-06-06 @ 01:35:17
URL: http://vilseisundsvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart vi alla vill läsa din blogg! Trist bara att dom flesta som bloggar inte törs skriva vilka dom menar..

2010-06-06 @ 10:45:02
Postat av: SuzieQ

Vem är den anonyma som kommenterat?? Jag vet vem jag menar och har gjort klart för denne någon och rett ut situationen så det är klart nu. Fegare å lämna anonyma kommentarer tycker jag

2010-06-06 @ 21:09:05
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: sabina

Tjoohooo!! =)

Jag VET att d är många som läser både din å min men som sagt så törs inte många kommentera..jag kommenterar inte heller så flitigt men jag tar d jag ha på mitt hjärta direkt till dig ist :P

Är ruggigt imponerad av ditt otroliga kämpande med rökningen gummsan!!stolt över dig =)Själv ska jag nu börja trappa ner rökningen å ha bara snusen ;)) *pözzar* love u 4 ever!!

2010-06-07 @ 20:57:25
URL: http://binaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0