JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Äntligen har jag min dator tillbaka. Krånglade å jävlades gjorde den men jag och min sambo vann över den hahaha!!

Så nu ska vi se om jag kommer igång med bloggandet igen.

Fram tills nu så orkar jag inte dra upp det som hänt.
Det som är det är ju att lillan har lunginflammation och går på penicillin men till veckan så ska hon väl vara så pigg att hon kan gå på dagis.

Sen ska du veta gumman min att jag har alltid funnits här för sig och kommer alltid att göra!!! Du vet vem du är!

Nu ska jag ta å installera lite mer grejjer på datorn så jag får ordning på allt

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Sara med familj

Skönt och komma igång med bloggandet;) Mee like!

2010-03-06 @ 23:19:36
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Sara med familj

Haha nej inte alls, vi skulle få stå och betala för 2 lägenheten tackvare uppsägningen, men det löste sig så vi betalar bara 1 hyra:)

2010-03-07 @ 20:45:25
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0