Herregud!!!!

Snacka om att man lagt bloggandet åt sidan!!
Skämmes på mig!
Ja men iaf så har dagarna trallat på som vanligt med dagis å lek å städning å tvättning å laga mat å diska.
Var med lillan till farbror doktorn i onsdags för sin vanliga koll och då får hon penicillin IGEN!!!!!!
Öronen och lungorna IGEN!!! Så nu är remiss skickad till öron-näsa-hals för att kolla upp henne så det känns skönt att vi får kolla vad det är som gör att hon e sjuk så ofta!

Igår så var jag och herr A och Lucas iväg å letade en geocachinglåda. För er som inte vet vad det är så är det ungefär som en skattjakt, man ska leta rätt på en låda som kan innehålla lite olika saker. Lucas tycker det är så otroligt kul och det är ju så skönt att vara ute. Synd att lillan e för liten ännu för det går ju inte att dra med sig en barnvagn ut i skogen å traska på. Men hon är nöjd ändå =)

Ikväll så har vi varit hon min ÄLSKADE gogumma Biniz å kikat på film å skrattat och haft allämnt tokskoj!!
Tack brudar för en trevlig kväll=)

Så nu e man hemma å helt slut. Ska väl ta å hoppa i snarklådan så man kommer upp imorrn.

Natti Natti

P.S Kommentera gärna ni som e inne å läser. Vet att jag e sämst på det men ska fasen försöka bättra mig D.S


Kommentarer
Postat av: Diana Sjöberg

Tack sötis! (: Snäll du är. Jaa visst är det underbart med denna lycka, hihi ;) Tänk att man kan vandra på små lätta moln dag in och dag ut på detta sätt. hihi. Hur mår du? =) kram

2010-05-08 @ 12:29:52
URL: http://missde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0