Måndag

Ja då var det måndag å helgen har väl snurrat på som sig bör =)
har inte hänt mkt alls. Var startskottet i Timrå men vi var inte där =(

Idagså har jag plockat å tvättar å fixat disken å plockat fram middagsmaten.
Skulle starta dammsugaren nu med men det får vänta ett tag det.
kortet visar varför hehe



Så jag lägger det på vänt så fixar jag det så hon vaknar.
Sen så har de varit här å satt in nya dörrar i lgh men tog handtagen från de gamla. Snacka om att man bor hos ett av de snålaste hyresbolagen hahahaha
Men men nya dörrar är det iaf å alla handtag sitter åt rätt håll nu haha.

Men men nu ska jag gå å fixa kaffe för svärisarna e på G hit å hälsa på.

Får se om jag bloggar mer senare.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha good damn vilken skön still monsters go propp ha !! :D

2010-05-10 @ 12:43:20
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Tuija

Alltså,snacka om en som bara älskar sin storebror! Kram!

2010-05-10 @ 14:00:17
Postat av: Lotta

Gullungar!

Ska Izabelle byta avd till hösten? Vet du vilken avd?

Ha en fin helg!!

2010-05-15 @ 21:43:08
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0