Dagarna rullar på!

Igår så satt jag å fixade å doonade på så man fick ordning på Time Care så man kan jobba lite extra. Kollat med CSN och det är helt ok bara man inte tjänar för mkt.

Idag har jag varit hos en kurskamrat och hälsat på och jobbat med vårt grupparbete om Reggio Emilia. Hur roligt som helst!! Så trevliga brudar å göra grupparbeten med och få lärt känna dem är jag så tacksam för! Hoppas på fortsatt kontakt =)
När jag kom hem så ringde Bäckis å undrade om jag kan jobba imorrn!!
Attans tänkte jag bara. Det är väl typiskt att det ska ske en dag då jag går i skolan =( Men jag sa att jag kunde jobba från ca 13-tiden å de ringde upp efter en stund å jag fick jobba!!
Ingen blev gladare än jag. Har ju saknat alla på det stället för de är ju så goa arbetskamrater.  Så imorrn är det plugg som gäller först å sen blir det direkt till jobbet till kl 20,30
Me Like!

Så jag ska strax ta å hoppa i bingen så man e piggelin.

En liten uppdatering fick ni iaf

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: MARITA

Rolig jobb, regio em är väldigt intressnt, å extra skoj om man pluggar med bra kompisar. Skoj med extrajobb också.

2011-02-03 @ 08:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0