Dagen före den stora dagen =)

Jajjemen nu e d inte många timmar kvar innan man står där uppe på Södra Berget och visar upp sin snygging!
Ojoj vad spännande och roligt det ska bli.
Idag så har jag kammat å talkat å Gimpet: at han =) Klippte klorna klarade han så bra så =)
Väskan är packad och kamerabatteriet är laddat tack vare att jag fick låna systers batteriladdare.
Tusen tusen tack =)
Annars så tror jag att jag har rätt bra koll på läget, eller i alla fall så hoppas jag det =)
Enda problemet är att jag glömde totalt bort att köpa nåt att äta när jag är där uppe så man får väl se hur det går.
Men men nu har jag uppdaterat de stackars få som ens bryr sig om att läsa min blogg.
Förresten så har jag slängt i en toning på mig själv för sörsta gången annars har jag alltid haft nån som hjälpt mig.

Som sagt jag får se om jag orkar uppdatera imorrn annars så fixar jag det efter helgen.

Baj baj

Övar för fullt =)


Kommentarer
Postat av: marita

Verkligen lycka till!! Spännande att höra hur det går i dag. Vilken bamsing till katt :-)

2011-01-22 @ 09:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0