Nattjobb

Ja då sitter man och jobbar natt. Slutar kl 7 och ska då hem till en dotter med ögoninflammation.
Såg att sonen torkade rent hennes öga och det var grönt gegg, han fik tvätta sina händer ordentligt och sen var det att börja torka hennes öga som rann och geggade.
Ikväll då sambon var in till henne så geggade ögat fortfarande. Inget dagis för henne alltså och sonen får gå en stund imorrn medan jag ska sova lite på förmiddagen om det går så klart.
Annars får jag sova desto mer imorrnkväll.

Annars så rullar livet på som vanligt.
I helgen hade jag besök av min finaste Sarah och vi grillade och åt gott och tog ett gott glas eller två till =)
Får se om vi hinner kramas och umgås mer innan hon åker tillbaka till GBG.
Sen så måste jag träffa min underbara vän Lisa snart igen. Var så längesen nu.
Även Sabina måste jag försöka få till en dejt med. 

Herregud  jag har många att träffa =)
Ibland går dagarna fortare än man vill.
Men det är tur att man har telefonen och håller kontakt med dem så i alla fall.
Alla mina vänner ligger mig så varmt om hjärtat, de jag har hemma i Ullånger och de jag fått här nere <3

Nu ska jag väl ta å jobba på lite till så jag inte blir tröttare, det är nu de jobbiga timmarna börjar.
Men man har lite att påta på med så det ska gå bra = )

Ha en fin natt och sköt om er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0