Barnmorskan och dagen i övrigt.

Ja idag så har jag varit till bm och kollat så bebisen har det bra, å det hade den. Även mina värden var bra. Hade gått upp 1 kg å det är jag nöjd med.

Sen efter det var jag till min kära syster å hälsade på ett tag å fick fika å kaffe där, gött var det kan jag lova. Sen gick vi vidare till en gemensam bekant som jag lärt känna genom min syster. Å kl 14 var det dags att hämta Lucas på dagis.
Vi gick hem å somnade på soffan var det Lucas gjorde å jag tänkte ligga å vila med honom men då kom min sambo hem så därför började jag med maten istället.
Pastasås med pasta blev det idag.Lucas var så trött så han bara petade i maten men det gjorde inget för han tog lite fika senare.
Sen har kvällen varit lugn. Var på affären en sväng å sen hem igen å Lucas tog sig ett bad å sen var det kvällen för han å jag kikade på lite tv å nu är även jag på väg till sängen.

Signing out for today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0