Denna dag....


Jaha då ska vi se vad som hänt sen sist jag skrev.. Jo jag har ju varit i Indal å kikat på min kompis nya hus.. Herregud så fint det var å bra läge.
Ja sen så har vi kommit hem nu då å ska försöka natta lillen som e vild som få haha.
Alltid lika roligt när det blir så.Men tids nog så somnar han nog ska ni se frågan e bara när det blir.
Imorrn var det åter till arbetet så man får ju se hur det går då.. Det går nog som vanligt skulle jag tro.
Funderar på om man ska åka på affären en sväng och kolla om det finns nå å äta tills imorrn, måste ju ha matlåda med mig dit.
Men nu ska jag försöka få lillfisen att sova så man får lite lugn å ro...
Skriver nog mer senare.

Kommentarer
Postat av: Dragana

Ahh, kvällarna är alltid svårast när det handlar om barn. :P Men de är så gulliga när de sover! =))

2008-04-09 @ 20:50:28
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Hej
:)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg..
Ha en bra kväll!

2008-04-09 @ 20:54:57
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0