En fullspäckad dag!

Idag har man haft fullt upp från morgon tills nu typ.

Dagen började med att man skulle hinna göra sig klar å åka med 10:33 bussen till Birsta å då bestämde sig självklart Lucas för att ta en sovmorgon haha. Han vaknade 9:15. Sen var det frulle å fixa till sig lite så man inte såg helt död ut när man kom till IKEA.
Sen bar det av i full fart bort till busshållplatsen där jag å syrran skulle mötas.
Väl där så upptäcker jag att jag glömt Lucas skor hemma, tur att han satt i vagnen så det var bara å köpa nya när vi kom till Birsta det. Hittade ett par fina på Coop för en billig peng så dom var tagna. Eller rättare sagt det var syrran som såg dem å jag köpte dem haha.
Jo just det ja på väg till Birsta så var det ju värsta barnvagnsracet, alla jävlar skulle på Birsta just idag. Så jag fick ju ta ur Lucas ur vagnen och hålla i han å Emil å fälla ihop min vagn som inte blir så liten när man fäller ihop den men det fattade inte den dumma busschaffisen. Så jag fällde ihop den å ställde den på högkant.
Sen efter Coop så bar det av till IKEA å lunchade med några ur en tråd från en sajt jag å syrran e med i, efter det så gick vi på Birsta City å handlade lite, sen vidare till Barnens Hus å kikade lite, å sen till Biltema en sväng.

Efter den pärsen så var det bara hem å laga mat å sen iväg igen å bowla. Men då sade mitt bäcken NEJ TACK så jag satt å tittade på å "njöt" av min foglossning. Sen hem å natta Lucas som var mer än lovligt trött å efter det ett hopp i badet.

Så nu sitter man här å njuter av lugnet.
Å just det ja. Checka in min nya design i bloggen!!! Den har jag fått av min syrra. Skitfin e den tycker jag!!!
TACK SÅ MYCKET SYSTER MIN!! DU E BÄST!!

Men nu ska jag gå å lägga mig så man orkar med morgondagen med.

Signing out for today!!Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0