Helgen är till ända....

Se där ja då var denna helg slut även den.
Förstår inte att alla helger måste gå så fort. Fast jag antar att det är för att det är endast då man har sin sambo hemma hela dagarna.
Vad har då hänt denna helg?? Ja ni inte direkt mycket inte. Varit å hälsat på lite folk idag å igår var det en slappardag.
Imorrn ska man då jobba kvällen i hemtjänsten, får se hur det går ihop med min foglossning som inte alls är nåt att sträva efter.
Ska till barnmorskan på onsdag så då ska jag snacka med henne å se hur jag ska bära mig åt för att kunna bli sjukskriven eftersom min foglossning hindrar mig i mitt arbete rätt så fett.

Annars i veckan har jag tänkt försöka snygga till här hemma å på gården/uteplatsen. Funderar även på att åka och köpa lite nya blommor och ny jord till mina rabatter för att byta ut typ all jord är ett måste här eftersom det är invasion av ÄCKLIG kattskit från alla som har sina vidriga utekatter å inte håller ordning på dem utan låter dem skita i lekparker och diverse andra ställen.
Vi har ju som en liten gräsplätt som vi sköter om själv plus rabatterna då som jag älskar att påta på i.
Men nu bär det av mot badkaret snart å ett skönt bad innan man lägger sig i sängen å njuter av lugnet som lagt sig här hemma.

Signing out for today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0