Tisdag

Idag så har det varit en rätt bra dag, fast jag har haft riktigt ont efter jobbet igår. Så jag hoppas på att få hjälp imorrn av bm att hon har nåt råd eller att jag får bli sjukskriven, men då måste man säkert prata med en läkare å det är ju inte det lättaste att göra där nere inte.
Men vi får se vad det ger imorrn, det får även ni göra haha.

Idag så var jag å lämnade lillen på dagis åsså gick jag upp till syrran å hämtade upp henne å barnen å hunden sen gick vi hem till mig.
Väl här så pimplade vi kaffe å surrade å fikade å Emil hade sitt race inne på Lucas rum haha, det syns att de börjar leka mer å mer självständigt, för oj vad det var grejjer å städa sen men det var det värt.
Efter ett tag så kikade Bina förbi å då skjutsade hon mig å hämta Lucas på dagis å syster med barn å hund gick hem. Lucas å jag började sedan med maten, blev ris å korv stroganoff idag, mumma tyckte Lucas för han åt hela portionen å det var verkligen inte i går han gjorde det.
Sen kom pappa A hem å då lade han solfilm på bilen men den var så värdelös så han ska lämna tillbaka det som är kvar och åka å köpa en annan istället, därför tog han bort från den rutan han gjort.Men det blir bättre om man får tag på riktig så det firrar han imorrn.
Vid 18-tiden så badade Lucas av sig lekdammet å vid 19:30 så gick han å lade sig å somnade.
Sen har vi haft besök av mina svärföräldrar å svägerska å svåger ikväll så vi satt å surrade.
Sen har jag tvättat 3 maskiner å det blir mer imorrn.
Men nu ska jag göra mig klar för sängen så man orkar med dagen imorrn.

God Natt Gott Folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0