Nattuggla.se

Här är man verkligen en nattis som man egentligen INTE ska vara. Man borde ju försöka sova lite eftersom man har två barn att ta hand om på dagarna. Har sett en film ikväll som heter Spiderwick, kanonfilm tycker jag eftersom jag gillar fantasygenren lite så där. Så den rekommenderar jag till den som gillar såna filmer då.

Idag har vi då varit på BVC å vägt å mätt lillan. Hon väger nu 3650 g, å när BVC var på hembesök så vägde hon 3300 nånting inte 3700 såm jag skrivit haha, å hon är nu 51,5 lång å har 35 i huvudomfång. Så hon växer bra tycker de på BVC så vi är glada över det. Vi tog även å mätte Lucas för vi var så nyfikna på hur stor han blivit å jisses vad lång han blivit nu hela 93 cm!! Stora killen våran.


Efter BVC så gick vi till syster å där fick vi fika å kaffe, mums!! Sen så satte grabbarna igång å leka å fightas som vanligt hihi. Fast ingen blodutgjutelse eller bulor blev det idag på nån tro jag... Inte vad jag såg iaf.

Sen så kom pappa a å hämtade oss å då åkte vi på barnens hus å handlade lite till Izabelle. En ny nappflaska som läcker som ett såll så den åker tebax dit å jag SKA ha en ny, sen blev det ett par strumpor å två nappar å en lotion som både Lucas å Izabelle ska få använda.


Efter det så åkte vi på kaffebesök hos ett par vänner. Sen bar det av hemåt å natta barn å vad jag gjort sen vet ni ju.


Nu ska jag göra mig klar för sängen så man orkar med morgondagen, vi ska upp till Indal när A slutat å före det lär det vara full rulle här hemma. Hoppas på besök från syster med barn så vi får se om de har lust med det och om vädret tillåter.


Good Night!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0