Tisdag!

Idag så har det då varit tisdag hela dagen.
Kl 6,30 så tyckte barnen att det var morgon men vi låg kvar i sängen å gosade ett tag så kl var närmare åtta när vi klev upp tro jag.
Så idag har man varit mkt trött! Men det är sånt man får ta när man har 2 barn och är ensam på dagarna eftersom sambon jobbar.
Idag har vi varit bort till syster med barn en snabbsväng å där var Ingela å Fia med å det var trevligt. Ingela hade köpt jättesöta strumpor och en toksöt bodysuit till Izabelle!!! Tack så jättemycket Ingela!!

Sen så har vi varit hemma eftersom A har fyllt år idag å det har varit lite folk å hälsat på så.
Nu ska jag försöka få min son att sova eftersom kl är väl mkt för han att vara vaken men han somnade ju när vi var på banken å han brukar ju inte sova på dagen men vi får se hur det går.

Skriver mer sen om jag kommer ihåg det.

Bye Bye For Now!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Gulle dej!!! SÅÅÅÅ söt & fin hon var :-) KRAM

2008-08-05 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0