08-07-09 del 2

Ja då ska vi uppdatera lite här då.
Vi var till bm å kollade till bebben som bara mådde bra å det är ju skönt. Värre var det med mamma S, har nu en 2 i protein IGEN!!! och bltr var 136/86 så vi hoppas på att det håller sig i skick. sen så tog dom nya blodprover på mig för att se så det inte var något allvarligt som håller på att hända typ TOX-grav igen. Vilket jag verkligen inte vill.

Innan vi stack till bm så damsög jag i lgh å plockade lite där det behövdes som värst.

Sen så har vi varit å hälsat på syster med barn å dom var snälla idag med grabbarna våra. Där fick man kaffe å kroketter med rostad lök å det satt som en rejäl fläskläpp det. Var riktigt gott faktiskt.
Sen så kom pappa a å hämtade oss så vi stack på affären och handlade lite så man har hemma det som behövs.
Efter det så drog vi hem å jag började med maten, kyckling, ris å currysås. Mysche gött!!

Så nu sitter man här å slappar efter mat å diverse stök.
Ska snart ta mig en kopp kaffe så man kanske får upp energinivån ett snäpp så man orkar göra nå mer vettigt innan man går å lägger sig haha.

Men det får ni veta mer om sen.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0