Då så.

Nu har syster med barn gått hem efter en heldag hos moster tihi. Emil han far runt som ett jehu hela tiden.
Så söt kille det är, är glad att han e just mitt systerbarn å ingen annans!!!Å Nova hon tyckte det nog var jobbigt med värmen men det är ju förståeligt eftersom vi vuxna höll på å dö!!

Sen så har vi ju mister Lucas då haha ja å även han är ett kapitel för sig. Bus ena stunden å ledsen den andra. Åsså det vanliga "broderliga" bråken mellan våra små guldgossar.


Så nu ska jag snart ställa mig å steka pytt i panna med ägg så vi får nån middag idag. Fast helst vill man ju äta nåt svalt eftersom det är så varmt. Efter maten så drar vi iväg till Indal å hälsar på min VärstingBina!!! Var urlängesen man träffade henne riktigt ju.

Sen tro jag faktiskt att det är deras tur å komma å hälsa på oss en sväng för vi har varit där mkt.


Men nu ska jag draga vidare så skriver jag mer sen.


Bye For Now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0