Ingen lördag del 2 haha

Nee se där det blidde inte nå fler inlägg på lördagen men dock ett nu inatt haha..

Har haft besök av svärisarna som sagt å maten blev KANONGOD!!!!
Sen efter det så har vi bara mest varit. Lucas å jag har kikat på Playhouse Disney.. en av de få kanaler han kan sitta å verkligen titta på. Så då fick mamma s det lite lugnt då hehe.
Pappa A har varit hos en kompis idag å hjälpt honom en sväng eller om han bara var där å drack kaffe kanske.. Men vi ska iaf dit imorrn eftermiddag å hälsa på så ska Lucas få leka med hans dotter.
Annars har jag inte mkt humm om vad som ska hända inte.

Men jag vet nu iaf att jag ska gå å sova haha.

Skriver mer imorrn jag.

Good Night Assholes haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0