Nu så!!!

YEAH!!! Äntligen så funkar diskmaskinen!! Förhoppningsvis iaf haha. Håller på å provdiska den nu utan disk då så klart.
För jag diskade ju upp allt när jag kom hem från syster å så.
Pajen som vi åt hos henne var ju störtgod ju!! Måste verkligen ta receptet på den så jag kan göra den med.

Sen så har Lucas badat ikväll å innan han satt sig i badet frågade jag om han skulle kissa innan å då svarade han ja. Han satt sig på pottan å döm om min förvåning när lillprinsen min KISSADE!!!!
Så stolt blev jag så jag höll på å spricka!!Hoppas bara man kan göra detta till en vana nu när han är vaken på dagen å så. Tar en tripp till pottan lite nu å lite då.
Ringde på en gång å berättade för pappa A å lika stolt blev han. För han var ju inte hemma då eftersom han var å köpte sån där klammer till diskmaskinen. Men nästa ggr är han hemma.

Nu ska jag ta å plocka lite här hemma så skriver jag mer när jag ska gå å lägga mig.

Tata For Now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0