Oj då....

Jaha då har man varit till BM idag då.
Bebisen mådde bra och magen växer bra, men nu är mitt blodtryck på väg upp men det är förhoppningsvis bara tillfälligt å sen hade jag 1+ i protein så de skickade en odling. Men det ska väl inte heller vara något hoppas jag. Annars mår jag toppen å allt känns bara fint.

Igår så var Lucas på dagis en stund å jag var hos syster som vanligt hihi. Det hör ju lixom till det att man går dit å hälsar på å tar sig en power-nap medan prinsen e på dagis.
Idag så har ju Lucas å jag då varit till bm som ni ser överst. Sen så mötte vi upp syster med barn på busshållplatsen å de följde med oss hem å fikade å busade å vilade lite. Sen så gick de hem får syster skulle fixa lite hushållssysslor å laga mat till pappa R å familjen.

Ikväll så har jag å A´s bror rensat i skrubben å fixat till där så det blev mer plats å Lucas har badat å lekt å bara rusat runt å full kareta. Nu så ligger han å sover å jag ska ta mig ett bad senare hade jag tänkt.

Skriver nog mer sen eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0