ingen rubrik....

Kom inte på nån bra rubrik.
Då sitter man här igen då haha.
Igår så var vi mest hemma hela dagen. Ante åkte till Sjöberg en sväng men annars hände det inte mkt alls. Jag och Lucas tog bussen till affären en sväng å köpte godis å lite grejjer hem. Å sen var vi bara hemma och myste på kvällen.
Vi fick ju besök igår med ju. Först kom A´s morbror med sin assistent å sen kikade Syster med familj förbi på kaffe å lite surrande. Åsså fick de nå filmer med sig hem med som de skulle kika på.
Annars hände det inte mkt förrutom att Sjöberg kom hit igårkväll och drack nån öl med A.

Idag så har det inte hunnit hända så mycket ännu. Lucas sitter å kikar på Playhouse Disney och Izabelle sover å jag sitter här då å A sköter sitt han hehe.

Sitter å smuttar på en kopp kaffe så man ska kunna vakna å leva idag. Känner mig såååå tröööööööött!!
Inga planer för dagen ännnu men jag har lust att åka iväg med barnen och göra något. Låta Lucas leka av sig lite å så.
men vi får se vad som händer under dagen. Nu ska jag dricka mitt kaffe å surra med syster på msn å se vad de ska göra.

Skriver mer senare.

En bild på mina småskatter[Farmor e med på ett hörn hihi]

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Vilka sötnöttar.. xD

2008-11-02 @ 10:39:22
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0