Måndag del 2

Då var det kväll i stugan då.

Vad som hänt sen sist är väl inte så värst mkt alls tro jag.


Jag plockade ju ihop ute som sagt å det är nu inburet i förrådet så det som är kvar ute nu ska kastat och kratta gräsmattan ska jag göra oxå.
Sen så har jag lagat mat å kört en tvättis.
Fick även infallet efter att syrran sa att hon skulle baka scones så det gjorde jag med innan Lucas gick å lade sig så han fick vara med. Han stod å sa jippie hela tiden sötnosen min!!
Men dom blev definitivt misslyckade så det räckte å blev över haha.

Sen så åt Lucas kvällsfika å vi gick å läste saga å sen så somnade han mitt i sagan som varje kväll hehe.
Å Izabelle somnade vid 20-snåret hon med så sen dess har det varit lugnt på barnfronten.
Har packat Lucas dagisväska å lagt fram kläder som han ska få ha på dagis imorrn och sen så har det inte hänt så mkt mer här hemma.

Ska se om syster kommer tebax på msn innan jag ska sova.

Skriver mer en annan dag.

Good Night And Good Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0