Onsdag

Då ska vi se vad som hänt då....
Hmm lämnat grabbarna som vanligt på dagis och hem till syster å drack kaffe å surrade lite..
Hämtade pojkarna å sen hemåt det bar.
Gjorde inte så mkt alls från början när vi kom hem men efter en stund började jag med maten.
Skinsstek, kryddpotatis och rödvinssås. Mumma i kistan det vill jag lova!!!
Sen så åkte jag å Lucas å Izabelle på affären en snabbis och postade iväg ett paket som en tjej på tradera köpt av mig. Sen så handlade jag lite småsaker bara.
Hem igen och då var det kvällsfika för Lucas och sen saga. Somnade som en stock på en gång han lillemannen min.

Sen fick vi ju reda på att det går springmask på dagis!!ÄCKLIGT!!!!!! Fattar inte att det måste komma sånt där snusk rent ut sagt.
Hoppas hoppas verkligen att Lucas slipper det!!!
Men det visar sig med tiden tyvärr.

Men nu ska jag snacka klart med syster på msn å sen sova.. Sista turen till dagis imorrn för denna vecka. SKÖNT!!!!För det är ju inte direkt överdrivet varmt när man går nu inte!!

Får se om jag har nå täckisar man kan dra på sig snart annars köper jag ett par plus att jag måste köpa nya vinterskor. Bara utgifter hela tiden.

Men nu ska jag inte skriva mer.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Jamen du är ju rik.. köp åt mej med! xD

2008-11-12 @ 23:48:06
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Pinglan

Sitter uppe fortfarande hihi tänka sej..men ska nog bege mej in i drömmarnas värld och sukta efter en öppen smörgås ;-) Höres vännen! KRAM

2008-11-13 @ 23:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0