Ingen rubrik!!

Kommer inte på nån rubrik haha.

Helgen har rusat förbi och det har väl inte hänt så mkt ändå tycker jag.

I fredags så var vi bara hemma å slappade på så där å glodde på nån film.
 
Sen på lördagen så drog Ante iväg till Sjöberg på 30-årsfest. Jag var hemma med barnen.
Helt plötsligt så ringer syster å frågar om de kan komma förbi å de kan dom ju absolut. Så de kikade bort å R drog upp till Sjöberg han med efter ett tag. Å jag å syster satt hemma med barnen å drack lite vin å surrade. Å hela kvällen slutade med att de sov över. De ville inte hålla på å böka med barnen eftersom de hade somnat å lite div. saker.

Sen på söndagen så var det full rulle på barnen igen å man höll igång hela dagen. På eftermiddagen/kvällsen så gick vi till syster med fam en sväng på en kaffe å surrade lite. Annars så har det inte alls hänt så mkt i helgen..

Idag har jag å barnen varit på affären med syster å hennes barn å Fia. Sen åkte vi hem å gjorde mat å så.

Sen har jag packat Lucas dagisväska eftersom det är dagisdags imorrn. Sen så ska jag packa ordning Izabelles väska med eftersom vi ska på BVC imorrn.


Men nu ska jag slöa å surra med folk på msn så skriver jag mer en annan gång.


Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0