nummer 143

Ja då ska vi se.

Idag är det måndag å man e segare än vingummi haha.
Så trött så jag lätt skulle kunna sova ett par timmar till. Tar mig en kopp java nu för att se om det blir nå bättre
Idag ska jag försöka dammsuga å skura golven å sen eventuellt försöka få upp några nya gardiner. Å sen måste jag även tvätta å det är ju inte direkt ovanligt haha. Detta tvättberg tar ju inte slut nån gång alls.
Jag måste verkligen ta golven idag iaf eftersom prästen kommer imorrn vid 10. Så man vill ju inte direkt att det ska vara jättesmutsigt då hon kommer haha.

Sitter å snackar lite med syrran på msn nu å hon ska väl göra samma sak hemma hos sig.
Men nu ska jag dricka mitt kaffe å sen får vi se vad som händer.

Bye Bye For Now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0