Tisdag del 3

Hmm vad har jag då gjort sen sist??
Tvättat 2 maskiner till och rensat ut garderoberna. Herregud vad jag hittade kläder som jag saknat hahahaha.Sen så plockade jag ihop så syster min fick en sopsäck med kläder som hon får gå igenom själv och avgöra vad hon vill göra med det. Sen så har jag väl inte gjort så mkt annat sen sist tro jag.
Imorrn blir det då dagis får Lucas och sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir Emil hemma så går jag hem till mig tro jag eftersom han inte e kry i ögonen då.  Får se hur läget ligger som imorrn.

Men nu ska jag fixa mig klar för sängen å snacka klart med syrran på msn sen ska jag gå å lägga mig.

Over And Out For Today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0