3 veckor sen sist!!!

Jaha då var det hela 3 veckor sen man bloggade sist.. Herregud vad tiden går fort!!!

Sen sist så har livet rullat på å jag och barnen har fått bra vardagsrutin på dagarna medan pappa A jobbar.
Lucas har åter börjat på dagis efter sommarlovet och det går jättebra.
Hans kusin Emil började ju där denna vecka med så nu blir det väl full fart skulle jag tro haha,.

Annars så har det inte alls hänt så mkt överhuvudtaget vad jag kan komma på.
Jo den 1/9 fyllde jag år och nu på lördag så fyller min UNDERBARASTE syster år med!!
Då ska vi vara barnis till Emil så de får ha det lugnt på natten efter födelsedagen.

Men nu e d sängen som gäller så man hinner sova lite innan det blir full fart här imorrn.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Elli

Åhh det va såååå schysst att ni va barnvakt..:)

Spank you very much!

2008-09-08 @ 21:14:31
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0