Fredag

Jepp fredag idag är det fredag hela långa dagen i idag är Lucas ledig från dagis som varje måndag å fredag. Så självklart så måste pappa A ringa hem å väcka mig å då vaknar ju Izabelle automatiskt eftersom hon sover i samma rum å sen så vaknade ju Lucas för bara en liten stund sen.

Så det är väl lika bra att man bränner igång kaffe å startar en maskin full med helvete...
Men men det är sånt som måste göras. Sen så ska jag städa å plocka här idag Måste fixa till fin fint tills imorrn då jag har min startvisning för PARTYLITE!!!
Ska bli så grymt kul att börja.
Så vill ni ha en visning så hör av er till mig. Resa osv fixar sig om det inte är halva Sverige då förstås tihi.

Men nu ska jag ta å göra lite kaffe å starta en maskin.

Hej Då Så Länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0