Söndagkväll

Jepp kvällen har kommit och det är bara att inse att imorrn ringer väckarsatan kl 5:10!!!!!
Fy fan säger jag.. Tror jag lider mer av att det är arbetsvecka bara för att jag är väckarhatare hahahaha.

Ja vad har då dagen bjudit på???

Ja som sagt så efter mitt sista inlägg så drog jag i mig en kaffekopp å fyllde på den å drog på kidsen kläderna å sen gick vi ut på bakis å njöt av solen!!!
Sen vid 12-tiden kanske hon var så kom E och R med barn å hälsade på å E lämnade sin beställning som hon ville ha från Partylite. Fatta att nu är mitt startpaket frigjort!!!!!!!!!!! Så himla glad jag är då!!
Sen alldeles innan de skulle åka så kom VÄRLDENS BÄSTASTE BINIZ!!! å hennes goa barn å hälsade på, vi drack kaffe å surrade å hade oss.
Ja just det ja A å Lucas å Sjöberg var iväg å slängde ännu mera skit idag. Så nu är förrådet skitfritt å bakis är det oxå. Så skönt så. Annars så efter Sjöberg åkte med Binaz å hans dotter så drog vi på Maxi å handlade lite å så åkte vi hem å GRILLA!!!! Det var så gott så jag åt till jag skulle spricka tro jag haha..

Å efter det så myste vi på med barnen å sen så har Belle precis lagt sig å Lucas är på G mot sängen nu med. Ska gå å läsa saga för honom nu.

Vad morgondagen har att ge det vette faan. Förhoppningsvis fint väder så man kan gå ut å leka å dricka kaffe haha.
Ja just det ja, jag skulle ev hänga med Bina på en visning för hon ville det. Så vi får se hur det blir med det.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0