Torsdag

Jepp idag är det torsdag å snart är det helg som är fullbokad med ljusvisningar å KALAS!!!!!

I går så var det dagis som vanligt å sen var det hem till syster undertiden å dricka kaffe kaffe kaffe å käka gomackor haha.
Sen hämta prinsen å hemåt. När Ante kom hem så stack vi på affären å handlade kött så vi kunde grilla, mumma!!Sallad, potatssallad och kött. Jag åt knappt nå pot.sallad. Är fortfarande halvless på det sen förra sommaren.

Efter det så rullade kvällen på å sen var det natti natti.

I morse så kom Bina hit å körde oss till dagis eftersom jag skulle åka å ta cellprov på sjukhuset. Så vi mötte upp Elllie å barnen på dagis å sen åkte vi till henne en sväng på sminkning å kaffe å sen iväg till sjukhuset å sen till Rusta när det var klart. Såg en fin jacka till Lucas som han kanske ska få =)
Sen var det hem å stoppa Belle i vagnen å traska bort till Ellie för jag orkade inte vara hemma själv utan jag gick till syster å drack mer kaffe haha. Sen ner å hämta Lucas å Nova å sen hem till Ellie för Lucas ville ju leka med Emil eftersom han inte varit på dagis idag för BVC-tid mitt i dagisdagen.
Ante kom å hämtade oss vid 15:40 å vi åkte iväg hemmåt å käkade å var ute en sväng å leka å sen blev det tv-mys å natti natti för barnen sen. Å nu sitter jag här då.

I morrn så ska jag på lunch med barnen å farfar å faster på Birsta å sen ska jag å dom traska runt där tills A slutar då vi ska handla å så. Sen blir det hem å fixa till å slå in present till Millemannen som blir 3 år på lördag!!! 

Men nu så ska jag surra klart med syster å sen blir det sängen här.

Natti natti!!!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Du skulle ha skrivit " Var på cellprov och stod som en ko i mjölkbåstet" :D

2009-04-23 @ 23:17:53
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0