Morgon

Jaha då var det morgon igen.
Har inte skrivit på länge å tänker inte sitta å diktera upp vad jag gjort å haft för mig under tiden jag inte bloggat.
Det är helt enkelt för mkt som händer i mitt liv nu eller familjens liv nu så jag orkar inte.
Sara: Jag ska försöka komma ihåg att skriva i din inbox på FL får du veta lite om vad som hänt.

Första provsvaren har vi fått å de visade nada. Ska in på ett nytt prov idag så därför e jag vaken å orkar blogga nu. Kan fan inte sova är för nervös.

Men livet försöker vi leva och njuta av så mkt det bara går!!

Tack för att min underbara familj finns och att jag har så mkt goa vänner och släktingar =)

Tack syster du har verkligen varit ett stöd!!


Näe nu ska jag gå till mina guldklimpar =)
Får se om jag orkar blogga nå sen.

Kram å Hej

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

ja undra vad hon gjort. Nu har dem hittat en utvidgat kärl i livmodern.



Med oss är det bara bra =) själv? Hur går det med lilltjejen?



Kram!

2009-08-20 @ 21:49:04
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Men självklart finns jag här, det kommer jag ALLTID göra :D

Det är ju mina små gó troll med på ett sätt ;)

2009-08-20 @ 22:35:53
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Sara&seb

Gud så frustrerande och inte veta!! Fy gumman! Jag lider med er så! Stora styrke kramar!

2009-08-22 @ 22:07:09
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0