271

Tisdag å dagisdag idag då!

Lucas ville absolut inte gå till dagis idag när vi låg å skulle sova igår. Han pratade om en tjej på dagis som hade ett spöke där å det var bara massa som han tyckte var otäckt. Han somnade kl 22:30 typ. Men imorse när jag väckte honom så var det inte några problem alls då ville han gå å det skulle bli så kul =)

Syster ringde å kollade så jag var vaken med å när jag skulle in i köket å svara i telen så springer jag rakt in i A´s datastol så jag har ju ett fett runt blåmärke nu på högra låret å ont som satan gör det!!!

Så efter frullen å mys så gjorde vi iordning oss och klädde på oss och gick å mötte syster yster med barnen.

Lämnade grabbarna Grus på dagis å gick hem och mötte upp Pinglan å for på IKEA å käkade lunch! Det var trevligt, gott å roligt å åka iväg med brudarna igen! Måste göras om snart!!


Sen efter det så var det drop-in på dagis så pinglan släppte av oss vid dagis å vi gick in å där bjöds det på semlebulle med grädde också fick man välja vad man ville har mer, det var sylt, vanlijsås och äppelmos. Jag tog vaniljsås å grädde å det var gott det!!Fast jag var ju mätt som ett as efter lunchen fortfarande så det var att äta för trevlighetens skull haha.


Sen gick vi hem och gjorde tagliatelle med köttfärssås å Lucas tyckte det var kanongott! Sen så kröp han i pyjamasen vid 18-tiden å tur var väl det för han däckade vid 18:30.

Sen så kom en kompis till A förbi med 24!!!! semlor till oss. Vi har varit och lämnat hos Sofie å Tony och hos syster å Robban med. Å så ska A ta med sig till jobbet imorrn å bjuda bort för inte fan äter vi så många inte!!!

Vi var även bort till Biniz en sväng ikväll å hälsade på.


Kom hem vid 21:30 å nu sitter jag här. Ska snart sova så man e pigg imorrn.

surra lite mer med syster bara.


Bye Bye




Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Super tack för memlorna.. :D Dom var riktigt smarriga, fast lite för mycke mandelmassa för min smak.. höhöhö

2009-02-24 @ 22:32:18
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du är utmanad i min blogg =)

2009-02-25 @ 17:40:37
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ole dole doff ;) Kanske =D

2009-02-25 @ 20:13:29
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0