Nattblogg.se haha

Ja ni det blir ett riktigt nattinlägg nu.


Efter jag bloggat sist så fick jag den ljusa idén att baka med min son. Sagt å gjort vi ställde oss och bakade både sockerkaka och kladdkaka. Mycket gott blev det.

Sen pratade jag med min bästaste vän Bina och bestämde att vi skulle åka dit med en bit kladdis =)

Även det gjorde vi. Satt å surra å skratta å dumma oss som vi brukar göra. Bestämde även att hon kommer hit efter att hon lämnat sin dotter på dagis å så ska vi städa lite här hemma:) ska bli så skönt å få både hjälp men framför allt sällskap medan man gör det.


Förresten så var det inte jag som gjorde kaffe hos syster idag utan det var hon. Det var igår jag gjorde kaffe där haha. Snacka om virrpanna.nu


Men men nu e d sängen som gäller här så kanske jag bloggar mer senare  idag.


Hej Då!!


Kommentarer
Postat av: Pinglan

Vill bara skicka en varm kram så här över luften. Jag har varit rätt osynlig..jag har mina perioder hmm då jag lätt försvinner in i mitt skal & när värken är jobbig så är inte jag & datorn en så bra kombination. KRAM

2009-02-06 @ 09:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0