Tisdag!

Ja då var det tisdag idag å dagis för Lucas. De skulle fira honom på dagis idag.
Hade tänkt åka å köpa glass igår å ta med oss men det hann vi inte för det var så mkt folk här igår. Så vi åker idag å köper ett paket glass å kommer med imorrn istället.

Sen så är det bara så här att jag e jättetrött fortfarande. Var helt död igårkväll så jag kröp i sång strax efter 21. Men inte blev det bättre för det inte för Lucas han vaknade kl 4 inatt och sen har vi varit vakna. Får väl se hur Lucas orkar med dagisdagen.
Ska berätta för dem på dagis att han varit vaken tidigt idag. Så skulle han somna en stund så gör det ingenting. Fast jag e ju piggare än jag var igårkväll men seg e jag iaf.

Men det går över när jag kommer till syster å får kaffe!!!!

Nu ska jag gå ut å röka å ringa syster å se om de är vakna.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0