Jisses!!

Nu är det så där längesen jag bloggade igen.......

Men hallå jag orkar ju inte blogga nu. Har hamnat i en svacka med bloggandet.. Förhoppningsvis kommer jag ur den fort!! Det är ju kul att blogga med men just nu känns allt jobbigt med det haha.
Hmm vad har då hänt sen sist.. Inte mkt faktiskt..
Allt har gått i sin vanliga vardagslunk. Lagat mat druckit kaffe å surrat med folk å lekt med barn typ..

Å firat lilla Nova så klart!!!Hon blev ju hela ett år på nyårsdagen!!!Grattis igen mosters skrutthöna!! Vi älskar dig!!!

Har annu inte fått in bilderna från nyår på datorn men de kommer snart.(Hoppas jag haha)

Lucas är ledig från dagis denna vecka med så det är skönt det. Å imorrn så är det röd dag så då har man A hemma med. Får se vad man hittar på då da.. Kanske nåt kul.

Igår så tvättade jag järnet här hemma kan jag lova!! 5 eller om det var 6 maskiner så nu är det tomt igen!! Nästan iaf......Nåt plagg är det kvar men det går ju inte å tvätta typ 2 tröjor bara  för att lixom. Sen så gjorde jag potatisbullar å bacon igår till middag å det gick hem hos alla som tur var.

Idag så har vi haft besök av Bina å hennes jänta Tindra å det var najjz det med. Surrade å drack kaffe som vanligt=)
Sen åkte jag å A på affären medan vi hade barnvakt av A´s bror. Pantade flaskor till förbannelse!! 113 kr fick vi haha. Sen gick vi in å handlade å när vi kommer till kassan å har betalat vad har Susanne glömt då???? Jo pantkvittot HAHAHAHA!!!
Men det tog jag med mig hem å lämnar nästa gång vi handlar i stället. Sen lämnade vi tillbaka Izabelles gåstol idag eftersom den var trasig å inte blev det nån ny för de hade typ inga alls...... Tråkigt men får se om vi hittar nån i slutet på månaden.Gåstol måste ju skruttan min ha!!
Hem å gjorde korvgryta å makkisar. Det var ett tag sen å det gick hem hos alla utom Lucas som fick för sig att det var starkt fast jag inte använt nå kryddor alls typ haha. Men men han åt makkisar å nån korvbit iaf.
Sen har vi tittat på hockey här å lekt lite(alltså Lucas). Sen så har det varit lugna gatan....

Kan inte komma på nåt annat iaf.
Kanske bloggar mer sen eller inte.. beror på om jag kommer på nåt.....

TaTa For Now

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

hahaha Emil tyckte våran mat var stark med idag.. xD

Panttanten SuzieQ..Skämtar bara.. :)

2009-01-05 @ 23:57:23
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0