Torsdag del 3

Jisses 3 blogginlägg på samma dag va fan inte igår!!!

Vad har då hänt sen sist??
Ja  ni vi har kikat på hockeyn och haft besök av Antes arbetskamrat å en kompis till han eller granne eller vad det är.
Sen så badade Lucas ikväll å hade så kul, sen blev det tvärtyst. Å jag rusar upp för att kolla vad som hänt men det var ingen fara med Lucas (som tur va) men däremot min balsamflaska som jag köpte igår!!!! Han hade hällt ut halva den elelr lite över halva i badet!!! Fatta vad jag måste köpa en ny nu då......... Ajja huvudsaken att det inte hänt nåt med min goprins iaf!

Sen så har Izabelle varit grinig å snorig å hostig ikväll som bara den. Å jag gav henne nyss näsdroppar å tog näsfridan å sög näsan på henne å det var ju inte lite heller. Hua mammas prinsessa. Får se om hon blir bättre eller sämre. Blir det sämre så måste vi åka in å kolla upp henne för hon rosslar oxå.
Men just nu verkar hon rätt nöjd med tillvaron och så.

Vad som händer imorrn det vet jag inte riktigt ännu.
Men det visar sig imorrn.
Men nu ska jag ta å snacka med syster å Ingela på msn å sen blir det sängen.

Bye Bye For Now

PS: Tänker på din Binagumman!!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Ja fy fan vad du bloggar..xD Bloggoholic.nu

2009-01-22 @ 23:16:12
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0