330

Japp det är nummret på detta inlägg.

Har inte värst mkt att skriva men kan ju skriva lite iaf.
I förrgår natt fick jag sova 2 timmar och natten mot igår sov jag 1,5 timme å natten mot idag fick jag sova hela 4 timmar!!

Var som en annan människa när jag klev upp i morse å tur var väl det för vi hade utvecklingssamtal på dagis idag.
Fick veta att de tycker Lucas utvecklas hela tiden och att de tycker att han bara blir bättre å bättre på att prata. Sånt är alltid kul att höra spec då vi fick kastat i ansiktet från BVC att Lucas måste gå till en logoped.
Sen så var vi på väg till affären men jag kom på att jag kom inte ens ihåg vad jag skulle ha så vi får se om jag kommer på det tills vi ska åka å hämta Lucas så kanske man kan åka dit en sväng haha.

Nu har vi då kommit hem och varit hemma ett bra tag och jag har hunnit fika lite och snart fått i mig en kopp kaffe men inte fan blir jag nå piggare för det. Nu börjar jag bli trött igen så antagligen så var det bara en tillfällighet att jag var så pigg i morse.

Men jag ska se om jag får ork och motivation att städa lite idag så jag kan ställa in bollhavet på Lucas rum så är det bara att skjuta det under sängen när det är läggdags.

Men nu ska jag fortsätta med mitt vad det nu blir.

Kan förresten STARKT rekommendera Changeling med Angelina Jolie!!!!! En verklighetsbaserat kanonfilm!!

Hej Då!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Ohhh då måste jag se den :D

2009-06-16 @ 10:38:46
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0