Här har vi haft fullt upp.

Ja det är ett bra tag sen man bloggat nu men det har sina orsaker.

Dels har det varit så underbart väder att man inte har velat sitta vid datorn och sen har det varit lite andra saker som jag inte vill ta upp här. Utan de har jag berättat för de som jag tycker behöver veta det.
Vi får se vad det blir av det.

I helgen och veckan som var så har det ju varit såååå underbart väder som sagt att man bara har varit ute hela tiden och varit å hälsat på några i helgen har vi gjort å sen så har vi bara njutit av tillvaron.

Kan tyvärr inte berätta riktigt vad vi gjort för vi har gjort så mkt så jag kommer inte ihåg allt haha.

I veckan så är det sista dagisveckan för Lucas innan sommarlovet!!
Ska bli så skönt att ha prinsen hemma och bara hitta på massa familjemys!
Funderar på att försöka ta oss iväg på nån familjesemester en sväng i alla fall! Hoppas de planerna går i lås.

Imorrn blir det ev middag med svärisarna endera här eller hos dem. Inget bestämt bara spånat lite.

Men nu måste jag nog hoppa i bingen å försöka sova. Det blir ju inte mkt sömn alls på grund av vissa omständigheter som sagt.

Ha Det Bra.


Hej Då!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Ha ni kommit på nåt om familjesemestern? -nyfikenstrut-

2009-07-06 @ 22:32:38
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0