Lördag å Cruising

Japp då var det lördagkväll å man har inte gjort nå mkt ovanligt dessa dagar som varit inte.

Idag var vi först på IKEA å införskaffade ett stort täcke som jag å A ska sova under, myspys. Ett 220*240 är det. Så vi köpte lite nya sängkläder med. Så nu ska man försöka renbädda klart å krypa ner i sängen.

Alal är ju inne på cruisingen i stan men inte vi för att vi har varit i H-sand idag hos ett par vänner å hälsat på å grillat å spelat kubb. Det var trevligt men inte lika trevligt som när jag å syrran spela med våra familjer för jag vann inte en enda gång. Ingen bra energi haha. Men men det blir väl en annan gång jag får vinna. Eller hur syrran????

Annars så har Bina varit ner en sväng nu på kvällskvisten eftersom hon var barnfri så kikade hon ner å bjöd på lite vin å vi satt å surra å nu e även hon inne i stan å kikar på fina bilar.

Men nu ska jag ta å se om jag får sängen klar så man kan kojsa.

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Ahaa jag vet nog vart felet satt då ni inte vann.. Ni kände inte turen, ni omfamnade inte ture.. -skratta-

2009-06-07 @ 23:30:29
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

turen inte ture.. hahahaha

2009-06-07 @ 23:30:49
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0