Inlägg 280

Ja då ska vi se.. Fredag hela dagen idag!!

Jag har varit duktig här på förmiddagen plockat upp allt från golven, dammsugat å skurat golven =)

Sen så håller jag på å tvättar för fullt och ska väl ta reda på det som jag lagt i soffan och sen ska jag bädda sängen med. Till och med inne på Lucas rum har jag fått städa idag fast han varit hemma!!! Han har hjälpt till med dammsugning å plockning. Sen när jag skurade så satt han vid köksbordet å åt lunch. Mammas goprins.

Sen så är ju lilla Belle sjuk då. Gnällig å dann som hon inte brukar vara, snorig, hosta å slö. så vi får se vart det leder någonstans det här.
Nu sitter jag bara här å tar igen mig en stund. Har ju som sagt vår säng att bädda men sen är det nog rätt så klart här.
Ska ta å försöka reda upp i alla småprylar som ligger på byrån i sovrummet med.

Men nu ska jag snacka med syster å se vad de ska hitta på idag hemma hos dom, syster e ju snorig å så med.. Fy bubblan för att vara sjuk.

Hej då!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Vad duktig du är!

Kom hit och dammsuga och skura åt mej med snörvel

2009-03-06 @ 13:14:18
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0