Läääängesen!

Jepp det var ett bra tag sen jag bloggade nu.
Har inte haft nåt å skriva så därför har jag låtit bli.
Har väl inte mkt mer å skriva nu heller men men kastar in ett litet ett iaf.

Igår så var vi hemma från dagis för Lucas har ont i lederna och feber å nu har Izabelle åkt på feber med.
Så det är väl en omstart i förkylningen skulle jag tro för de hostar å snorar på bägge barnen.

Annars så hände det inte så mkt.
Idag så ska vi se om jag orkar starta nån tvättmaskin och få undan den lilla tvätt som är.
Sen så har jag tagit fram middagsmaten så den ligger på tining. Korvgryta blir det idag =) var så längesen nu hehe.

Snackar även med syster för att se hur de mår å de verkar repa sig efter magsjukan å det är väl bara min stackars syster kvar nu. Hoppas det går över fort för dem nu.. Inte roligt att ha magsjuka.

Men nu ska jag hämta lite mer kaffe å se vad som händer.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det blir alla tiders det å få komma till Sundsvall en sväng. Dem har väldigt goa drinkar i baren också =) hihi

Trevlig Helg!

kram

2009-03-19 @ 23:03:42
URL: http://lindaenroth.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

BLOGGA MERA.. xD

2009-03-20 @ 13:45:43
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0