Onsdag

Onsdag hela dagen idag då.
Lucas vaknade strax efter A´s väckare ringde imorse, kl 5 alltså!!
Snacka om att jag ville dö då.. Trött fortfarande ju. Men A tog med sig Lucas å fikade vid 5:30 och sen gjorde han mat till Izabelle så jag slapp ju kliva upp i alla fall. Klev upp vid 6- tiden å har nu klätt på barnen och sett till så Lucas packat ner sin ska han ska visa idag.. Blev inte blinkande pistolen. Det blev hans Byggare Bob-bok men rörliga ögon.

Nu ska jag ta å se om det finns nå kaffe å mickra på å sen ska jag ta mig en rök å ringa syster om inte hon hinner före.

Skriver mer när vi kommit hem från dagis.

Hej Då.

Kommentarer
Postat av: helena

hej hej ! de e bara beställa boken och köra sten hårt you go girl !!!kramen

2009-03-12 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0