Onsdag

Ja här rinner dagarna iväg och jag glömmer totalt bort att blogga.
Skämmes på mig då!!

Men veckan har rullat på som vanligt. Hände inte så mkt på måndagen.
Jo just det ja i söndags så hade jag besök av världens bästaste Bina å hennes goa grabbar!!!Jag tror det var i söndags iaf haha eller det kanske var måndagen?? Jisses vad glömsk jag börjar bli!!

Men i alla fall....
Lucas har varit på dagis igår å idag å lekt å haft så roligt,
Igår var ju kusin emil hemma eftersom lillasyster Nova låg i 40 graders feber stackaren där. Hua mosters gohöna!
Men idag var han på dagis för pappa R var hemma för Ellie hade bokat hela dagen med af och intervju å grejjer, så då kunde han gå.
Å det var så roligt att komma på dagis å lämna Lucas för han fick ett så gulligt välkomnande av Emil.
Vi kommer in genom dagisdörren ocj klär av Lucas å går in på avdelningen å säger hej å då ser Lucas Emil å säger: mamma titta Mille!!
Jag svarar med lite högre röst så Emil ska höra: Ja titta Emil!
Å då reagerar Emil å ropar över hela avdelningen: LUCAS!!!!!!!!!!!!!!!!! å kommer springandes med armarna utsträckt å ska kramas, gokillen där!! så sen pös dom iväg lekte järnet hihi.

jag gick upp till Netta å fick mig en kopp kaffe å sen messade jag syster å kollade om de kommit hem å det hade dom så jag kikade bort dit en sväng på mera kaffe hehe fick mig även goda mackor!!Husmans med aromat och skinka.
Sen var dom så gulliga att jag fick åka med dem ner på dagis å hämta Lucas.

Hemmöver å fixade fika till Lucas som var hungrig som en varg.
Efter de vanliga bestyren så bar det av mot affären och handlade hem grejjer så nu ska jag fan inte behöva åka på affären på ett bra tag!!!

Men nu ska jag gå å se om jag kan få min son å varva ner å somna.  Ska stoppa honom i ett bad först..

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0